NL / EN

Google AdWords

Maximaal rendement uit AdWords behalen? Met Google AdWords zorgt Expand Online voor relevanter verkeer en meer conversies op uw website. U betaalt uitsluitend per klik (CPC). Onze online marketing tools en specifieke branchekennis verhogen uw AdWords ROI.

Wat kan Expand Online voor u betekenen?

Met een team van gecertificeerde AdWords consultants werken we dagelijks met veel passie en plezier om het maximale online rendement voor onze klanten te realiseren. Door de online ontwikkelingen intensief te volgen, te innoveren met nieuwe features en scherp te sturen op ROI zorgen we ervoor dat we echte waarde toevoegen aan uw campagnes.
Om AdWords nog efficiënter in te zetten heeft Expand Online diverse Google AdWords tools ontwikkeld, zoals de eCommerce Product Feed Optimizer en de Quality Score Tool.

Samenwerken met Expand Online betekent:

  • Sturing op kwalitatieve bezoekers en conversies
  • Inzet van in-house ontwikkelde AdWords tools
  • Proactieve communicatie met gecertificeerde consultants
  • Profiteren van nieuwe features door Google Partnership
  • Custom-built SEA rapportages
  • Kennisdeling door middel van AdWords trainingen

Ondanks onze SEA samenwerking, zijn de adviezen ook SEO georiënteerd. Het gevoel van partnerschap maakt dat wij extreem tevreden zijn over Expand Online!

Noor Waardijk Eigenaar, Waardijk Schoenen

Realiseer je doelstellingen met Google AdWords

Google AdWords kan onder meer worden ingezet voor het realiseren van de volgende campagnedoelstellingen:

  • eCommerce: Meer transacties via je webwinkel (met o.a. Google Shopping)
  • eWerving: Meer sollicitanten voor je vacatures
  • Leadgeneratie: Toename van relevante bezoekers en stijging van je leads
  • eTraffic: Meer online boekingen en naamsbekendheid realiseren
  • Branding: Meer naamsbekendheid richting je doelgroep

Wil je je AdWords rendement verhogen?

Met een vrijblijvende AdWords scan krijgt je inzicht in de huidige prestaties van je AdWords account. Je campagnes worden onder meer doorgelicht op basis van zoekwoorden, accountstructuur, biedingen, advertentiekwaliteit en conversiekracht. Als er nog geen AdWords account is, adviseren we je vrijblijvend over zoekvolumes, verwachte klikprijzen en conversies en rekenen we de businesscases voor je door.