Terug naar het overzicht

Dept lanceert production agency Unskippable

Met de lancering van Unskippable biedt bureau-netwerk Dept vanaf vandaag een eigen production agency voor hoogwaardige, online visuele content.

Diede in ’t Veld, bekend regisseur van films, series en commercials voor onder meer NS, Opel en Danone, gaat leiding geven aan Unskippable. Het team van twaalf werkt vanuit de Dept-gedachte: de visuele content versterkt en ondersteunt het totaal van concept, productie, media en data. Centraal staan impact en bereik, zowel in Nederland als over de grenzen heen.

Diede: “Video op zichzelf is niets nieuws. Het gaat om de combinatie van creatieve concepten, innovatieve productie en slimme distributie. Ik geloof dat we de aankomende jaren naar de volledige integratie van bewegend beeld gaan.” Bij Unskippable kunnen klanten dan ook terecht voor alle mogelijke visuele content. Van analoge zwart-wit foto’s tot virtual reality-experiences en alles wat daar tussen zit.

Paul Manuel, founder van Dept: “Met Diede, die eerder bij TamTam als consultant heeft gewerkt en daarna een succesvolle switch maakte naar film- en televisieregisseur geloof ik dat we het recept in handen hebben voor een eigen label gericht op visual content. Iemand die vanuit het totale concept kijkt en weet hoe belangrijk resultaat is in de online wereld.”

Unskippable (part of Dept) heeft inmiddels de eerste producties voor klanten als Univé, Philips, Florensis, DubbelFrisss en Chocomel op haar naam staan.

Dept bestaat uit de agencies TamTam, Expand Online, a friend of mine, Second Degree, Building Blocks, Studio Dumbar, Be Excellent en Trust Agents. Het netwerk heeft 500 medewerkers met een gezamenlijke omzet van ruim €60 miljoen en kantoren in Nederland, UK, US, Duitsland en Spanje.