ROI is not a guessing game

De meeste mensen houden er niet van om wekenlang achtervolgd te worden door advertenties waar ze niets aan hebben. Nou, wij ook niet. Wij weten namelijk dat online marketing beter kan. Zoveel beter.

Bij Expand kijken we dag in dag uit naar cijfertjes. Schermen vol. Maar waar anderen cijfertjes zien, zien wij mensen. Mensen die geïnteresseerd zijn in jouw product of dienst. Of juist niet. En door precies te weten wie die mensen zijn en waar ze behoefte aan hebben, kunnen wij als online marketingbureau jouw verhaal op de juiste manier, de juiste plek en het juiste moment vertellen. Doen we dat, dan ben je niet die vervelende verkoper voor de ingang van de supermarkt. Dan ben je die vriend die je op een geweldige wasmachine-aanbieding wijst, omdat hij weet dat de jouwe vorige week stuk is gegaan.

Om elke euro zoveel mogelijk op te laten leveren, werken we met de beste mensen en de beste technieken. Wie die mensen zijn? Simpel gezegd: rammend slimme online marketeers die overdag nadenken over data en er ’s nachts over dromen. Zij knopen alle losse stukjes informatie aan elkaar, en zien daardoor kansen waar anderen niets zien. Om die te verzilveren, werken ze bijvoorbeeld met attributiemodellen en slimme targeting. Technieken van morgen, waar wij vandaag al de mooiste dingen mee doen. Voor klanten als Achmea, TomTom, marlies dekkers, Rituals en Aruba. En binnenkort misschien wel voor jullie.

Onze knappe koppen

Ons ervaren team van hoogopgeleide online marketeers gaat in alles wat ze doen voor online resultaat. Met een team van 80 Expanders zetten wij ons dagelijks met een glimlach in om het maximale online rendement voor klanten te realiseren.

Onze mensen

Een piepklein stukje geschiedenis

Opgericht in 2008 door Willem, Robbert en Remy: drie broodnuchtere jongens met een neus voor innovatie en een laptop. Een gouden combinatie, zo bleek, want inmiddels lopen er 80 Expanders rond op deze planeet.

We zijn trots onderdeel van Dept – een internationaal netwerk van leading digital agencies. Vanuit onze kantoren in Europa en de US combineren 500 van de meest getalenteerde en ervaren mensen in onze industrie creativiteit, technologie en data voor digitale oplossingen die merken helpen te groeien en ons leven makkelijker maakt.