NL / EN

Marketing in een Programmatic tijdperk

Programmatic; het nieuwe paradepaardje van digitaal adverteren. Slimme algoritme die je in contact brengen met de mensen die voor jouw belangrijk zijn. Die sturen op succes in plaats van onderbuikgevoelens. Je ziet welke advertenties het beste scoren, wie je doelgroep daadwerkelijk is, en ontdekt de ROI van je display, video, mobile en Facebook advertenties.

Hoog tijd voor een snelcursus Programmatic! Op 17 Maart aanstaande brengen we de beste experts samen bij Google Nederland. In korte, krachtige presentaties vertellen ze je alles over de mogelijkheden, tips & tricks en valkuilen voor en succesvol inzetten van Programmatic binnen je organisatie:

Slimme RTB Prospecting & Retargeting via DoubleClick voor Eurail en Interrail treinpassen

Door Rick Kruize, Manager Online Marketing Eurail.com

Hoe Google Doubleclick de juiste mensen op de juiste momenten verbindt

Door Casper Verhoofstad, Team DoubleClick, Google Nederland

Digitale ads zijn (nog) niet zo sexy als TV campagnes. Maar hoe zorg je dan voor verrassende en effectieve advertising?

Door Peter van Alphen, head of Digital Media, Expand Online en Ivo Kleppe, Lead Content TamTam

Waar?

Hoofdkantoor Google Nederland
Claude Debussylaan 34
1082 MD Amsterdam