NL / EN

Content Marketing Kennissessie

Vanwege grote belangstelling organiseren we een extra sessie op woensdag 12 april.

Merken willen media worden. Zelf hun doelgroep identificeren, zelf een relatie met klanten of prospects opbouwen, zelf verhalen vertellen die thought leadership uitstralen, die de brand story vertellen, die tot meer leads kunnen leiden.

Maar… wie gaat al die verhalen schrijven? Wie gaat interviewen? Wie helpt met een kop die werkt? Wie zorgt voor aantrekkelijk beeld? Wie behoedt het bedrijf voor te veel op de borst slaan of te weinig duidelijk maken waarom een blog of artikel überhaupt interessant is om te lezen voor mensen buiten de board-room?

Second Degree heeft een dedicated content team, een plek waar echte journalisten echte verhalen vertellen. Onder de noemer newsroom bieden wij merken een redactie aan. Het is een redactie met ervaring bij NRC Handelsblad, nrc.next en NRC Online: een Amerika-correspondent, een eindredacteur, een online vormgever. De newsroom wordt aangevuld met tientallen freelance journalisten van De Volkskrant tot DWDD, van Het Financieele Dagblad tot fotografen die een Zilveren Camera hebben gewonnen.

Waarom zou content marketing iets voor jouw organisatie zijn? Kom erachter tijdens onze Kennissessie: “Merken willen media worden”

De volgende onderwerpen komen tijdens de kennissessie aan bod:

  • Hoe kan een goed verhaal helpen?
  • Hoe overwin je content-obstakels?
  • Bij welke doelstelling hoort welke aanpak?
  • Wat zijn goed werkende voorbeelden en klantcases?

De workshop is inclusief:

  • Persoonlijke begeleiding door ervaren docenten
  • Borrel na afloop van de sessie

Vragen over deze kennissessie? Neem dan contact met ons op via trainingen@expandonline.nl

Inschrijving voor deze kennissessie is alleen mogelijk voor genodigden.

Aanmelden training