Terug naar het overzicht

Expand Online genomineerd voor The Drum Search Awards

De shortlist met de genomineerden voor The Drum Search Awards is bekend gemaakt. Online marketing bureau Expand Online (part of Dept) is samen met TomTom genomineerd voor de SEO – Best Consumer Products/Services Campaign Award.

Met de uitdaging om TomTom (van pagina drie) naar pagina één voor de zoekresultaten van ‘Navigatie’ te tillen is een strategisch partnerschap ontstaan met Expand Online. Hiermee is de route naar wereldwijd positie nummer 1 van start gegaan. Het initiële plan om topposities te verkrijgen voor ‘money keywords’ (zoals ‘navigatie’) om het management te overtuigen, werd een pragmatisch actieplan om alle data inzichten bij TomTom te verbeteren. SEO is nu top of mind binnen heel TomTom, wat ervoor heeft gezorgd dat er 90% meer omzet van organisch verkeer binnen de geoptimaliseerde categorieën plaatsvindt.

Erwin Bossers, Head of SEO & Insights bij Expand Online is trots op de nominatie van zijn team: “Met TomTom hebben we een ontzettend leuke samenwerking en succesvol project afgerond. Als de SEO adviezen vervolgens leiden tot zulk resultaat – die allereerst natuurlijk voor de klant waardevol is – maar ook door peers als succesvol wordt gezien, dan ben ik zo trots als een pauw op ons SEO team!”

Over The Drum Search Awards
The Drum Search Awards erkennen de individuen en bedrijven binnen de Search industrie. Dit is het derde jaar dat the Drum Search Awards worden uitgereikt aan de meest innovatieve, creatieve en effectieve search campagnes binnen de PPC en SEO sectoren. De uitreiking vindt plaats op 25 mei in het Marriott Hotel op de Grosvenor square in London.

TomTom - SEA & Strategie - Expand Online