NL / EN

Dutch Search Awards: vijf nominaties voor Expand Online

De shortlist van de genomineerden voor de Dutch Search Awards 2016 is gisteren bekend gemaakt. Online marketing bureau Expand Online (part of Dept) maakt als enige genomineerde partij in maar liefst vijf categorieën kans op een award. Naast vier nominaties in de campagne categorieën, maakt het bureau ook kans op een award in de categorie Best agency large.

In de categorie Beste gebruik van search in travel/leisure is het bureau genomineerd met haar werk voor Vacanceselect. Aan de basis lag een grootschalige campagne voor de ruim 890 campings en vakantieparken in Europa, gecombineerd met slimme dynamic landing pages.

TomTom werd tweemaal genomineerd. Eén keer in de categorie Beste PPC campagne waarmee de opbrengst van campagnes in 1,5 jaar tijd is vervijfvoudigd. Daarbij werd TomTom genomineerd in de categorie Beste SEO campagne. De campagne van Hans Anders werd genomineerd in Beste lokale campagne. De campagne beschrijft een innovatieve manier om online en offline data met elkaar te verbinden waardoor mensen direct naar de fysieke winkel worden geleid.

Willem Blom, oprichter van Expand Online (part of Dept), is trots op de nominaties: “De nominaties voelen echt als erkenning en waardering van ons werk, iets wat ons altijd lachende team wat mij betreft dik verdiend heeft. Uiteraard hadden we dit niet kunnen bereiken zonder de fantastische klanten waarmee we werken. Als we een award winnen, gaat de champagne open!”

Over Dutch Search Awards
Een primeur in Nederland op het gebied van erkenning en waardering in het search-landschap. Excellentie in de Nederlandse search marketing wordt in de spotlights gezet; voor search agencies en professionals is dit dé kans om hun beste werkzaamheden en oplossingen te laten zien. De uitreiking van de awards vindt plaats op 24 november in B. Amsterdam. Meer informatie over de awards: https://dutchsearchawards.nl/