Terug naar het overzicht

Marketing automation strategie

Wij geloven in een strategie gedreven door inzichten, waarbij de doelgroep centraal staat. Deze strategie levert inzichten in alle touchpoints en content en levert persona’s waarop een sterke marketing automation strategie neergezet kan worden.

Wij zetten een marketing automation strategie neer met als doel de customer experience over alle touchpoints te optimaliseren. Je ontvangt een complete en realistische marketing automation strategie met het daarbij behorende implementatieplan.

User persona’s zijn een must bij het leren begrijpen en het uitstippelen van de wijze waarop het beste engagement met de doelgroep plaats kan vinden. Het opstellen van user persona’s helpt om beter te begrijpen wie jouw klanten zijn, hoe zij zich gedragen en wat hun drijfveren zijn. Hierdoor kom je er snel achter hoe je het best met jouw doelgroep kan communiceren.

Om je op weg te helpen, hebben wij een template gemaakt, waarmee jij jouw doelgroep in kaart kan brengen. Hierbij hebben we een onderscheid gemaakt tussen B2B en B2C. Om te bepalen welke content op welk moment nodig is bij elk touchpoint, is er ook een Content Mapping Template beschikbaar.

Meer informatie

Vragen? Of wil je meer weten? Check eens bij Ruud, vindt ‘ie leuk!

Ruud Hansen, Expert accountmanager
Stel je vraag!