Terug naar het overzicht

Marketing automation

Sneller en beter klanten werven, ontwikkelen en behouden. Dat is de belofte van Marketing Automation. Het brengt klant en content bij elkaar. Voor een nieuwe aankoop, maar ook in de retentie en loyalty fase. Het is zowel voor B2C als B2B een effectief middel om leads en sales te genereren. Het geeft je als marketeer de mogelijkheid om gepersonaliseerde content op het juiste moment aan te bieden. Met behulp van koppelingen van verschillende kanalen (social, display, email, etc.) kun je steeds effectievere campagnes opzetten, met één centraal dashboard om te sturen op een optimale ROI.


 

Doeleinden

  • Lead generation
  • Betere lead kwalificatie (B2B)
  • Activatie van inactieve klanten
  • Hogere klant betrokkenheid (engagement)
  • Sales & Marketing Alignment
  • Efficiëntere marketing

 

Wat kunnen wij voor je betekenen?

We helpen graag bij het succesvoller maken van jouw sales en marketing processen. Wij starten met het scherp neerzetten van doelstellingen en het bepalen van de strategie. Vervolgens helpen wij met de selectie en configuratie van de systemen en de inrichting van campagnes, inclusief de content. Hierbij worden alle stappen in de customer journey doorlopen: gevonden worden (zoekmachine marketing), lead capturing, lead nurturing, conversie en loyalty.

Vanuit onze technische achtergrond helpen we je uiteraard ook graag met de integratie van de marketing automation tool binnen je CRM of e-commerce platform.

 

Word een marketing automation rockstar, download de whitepaper!

Wil je gelijk aan de slag met marketing automation of wil je er gewoon meer van weten? Download dan de whitepaper en word een marketing automation rockstar! We leggen je namelijk uit wat de voordelen van marketing automation zijn en hoe je het in 6 stappen voor jouw bedrijf kunt realiseren.

Meer informatie

Vragen? Of wil je meer weten? Check eens bij Ruud, vindt ‘ie leuk!

Ruud Hansen, Expert accountmanager
Stel je vraag!