Terug naar het overzicht

Retargeting

Met retargeting bereik je relevante website bezoekers opnieuw zodra ze zich op andere websites begeven. Zo zorg je ervoor dat potentiële klanten of sollicitanten gedurende hun oriëntatieproces in contact blijven met je organisatie. Retargeting trackers zijn te installeren op alle belangrijke doelpagina’s.

Opnieuw activeren van websitebezoekers

Retargeting kan helpen bij het communiceren van een relevante boodschap aan iemand die jouw merk of organisatie al kent. Je kunt bijvoorbeeld gepersonaliseerde boodschappen tonen op basis van de gedeeltes van de site die zij hebben bezocht. De voordelen op een rij:

  • Inzet van banners met afgestemde boodschappen per bezochte dienst of product
  • Opnieuw benaderen van relevante doelgroepen
  • Kwalitatief verkeer en lage kosten per conversie
  • Hoge doorklikratio en lage kosten per klik in vergelijking met andere display kanalen
  • De kracht van de herhaling!

Meer informatie

Vragen? Of wil je meer weten over retargeting? Check eens bij Kim, vindt ze leuk!

Kim Boom, Online marketing adviseur
Stel je vraag!