Terug naar het overzicht

Digital out of home

Verleid je natgeregende doelgroep tijdens een druilerige decemberavond met een advertentie voor een zonvakantie. Met digital out of home (DOOH) advertising bereik je mensen buitenshuis met fraaie, gerichte content. Door slim gebruik te maken van data kun je de boodschap toespitsen op locatie, doelgroep, moment van de dag, seizoen of weer.

Uitingen

DOOH advertising wordt getoond op schermen. Je ziet ze op masten langs de weg, in het openbaar vervoer, op displays in restaurants en zelfs op toiletten. Qua content kun je alle kanten op: stilstaande beelden, fotoseries en video’s.

Interactieve content

Betrek je publiek extra sterk bij je merk met interactieve content. Verleid voorbijgangers hun telefoon via een Bluetooth Beacon aan de ad te koppelen en beloon ze met een kortingsbon van je product. Of maak het je doelgroep makkelijk om je app ontdekken met een NFC-tag. Eén tik van hun telefoon tegen de ad en de app installeert zichzelf.


 

Data

Door slim gebruik te maken van data kunnen we advertenties nauwkeurig targeten. We richten de ads zo in dat de juiste doelgroep op het juiste moment de juiste boodschap te zien krijgt. Het is zelfs mogelijk om content op basis van bewegingsstromen van het publiek te tonen en te tweaken.

DOOH door Expand Online

Wij kunnen je van begin tot eind ondersteunen met een DOOH-campagne. We helpen je met het vinden en targeten van je doelgroep. Voor de creatie van content werken we samen met onze zusterbureaus. We kopen media in en zorgen voor analyse en optimalisatie. Benieuwd hoe we jouw merk kunnen laden met Digital Out of Home-advertising? Neem contact op.

Meer informatie

Vragen? Of wil je meer weten? Check eens bij Kim, vindt ze leuk!

Kim Boom, Online Marketing Adviseur
Stel je vraag!