Terug naar het overzicht

Display & programmatic advertising

We zien het medialandschap continu veranderen. Via mobiel, tablet, gameconsole, desktop of smart tv: alle traditionele mediakanalen verschuiven steeds meer naar de online omgeving. Dat betekent dat er steeds meer momenten ontstaan om de consument te bereiken. Er zijn veel touchpoints bijgekomen in de customer journey. Voor optimale zichtbaarheid binnen jouw doelgroep zetten we programmatic en display advertising in.

Onze expertise loopt uiteen van het Google displaynetwerk, DoubleClick, retargeting, Youtube en Spotify, tot het ontwikkelen van advertentie uitingen in diverse vormen. We hebben een team van display experts dat dagelijks werkt met onze eigen trading desk. Bekijk rechts het overzicht van onze display en programmatic diensten.

Deze manier van adverteren valt onder push-marketing en is in tegenstelling tot bijvoorbeeld SEA niet afhankelijk van zoekintentie en -volumes. Display en programmatic marketing kan ingezet worden voor zowel branding als performance doelstellingen, maar is extra interessant voor het vergroten van merkbekendheid en het stimuleren van merkvoorkeur.

Meer informatie

Vragen? Of wil je meer weten over display & programmatic advertising? Check eens bij Kim, vindt ze leuk!

Kim Boom, Online marketing adviseur
Stel je vraag!