NL / EN

Open
expand_achmea_overview1

Achmea

Er zijn in Nederland ruim 10 miljoen klanten die een verzekering hebben bij Achmea of één van haar Nederlandse merken. Achmea en Expand Online werken samen om Achmea als de beste werkgever te profileren. Binnen de campagne staat online recruitment en arbeidsmarktcommunicatie centraal. Niet alleen wordt er gewerkt aan het vergroten van de zichtbaarheid van Achmea als werkgever, ook is er nog beter inzicht in kwantiteit én kwaliteit van mogelijke kandidaten.

Ontdek meer
1404_Vacanceselect

Vacanceselect

Vacanceselect biedt staanplaatsen en accommodaties aan op de luxere campings en vakantieparken in Europa. Via SEA, Facebook, Bing en Retargeting zorgen wij voor relevante traffic en meer boekingen.

Ontdek meer
1404_TomTomb

TomTom

Toen we eind 2014 voor TomTom aan de slag gingen, was de meetbaarheid van hun marketingcampagnes op z’n zachts gezegd niet helder. We gingen dan ook van start met het optimaliseren van de online meetbaarheid en het herinrichten van de bestaande SEA campagnes. In een jaar tijd ruimden we een flink stel technische obstakels uit de weg en werd het succes van TomTom zichtbaar.

Ontdek meer
1904_Erasmus2

Erasmus Universiteit Rotterdam

Wat 5 jaar geleden begon met samenwerkingen op het gebied van SEA met de RSM en ESAA, mondde 3 jaar later uit in het winnen van de online marketing aanbesteding van de gehele Erasmus Universiteit Rotterdam. En dat houdt in dat we nu SEO, web analytics projecten en campagnes voor Facebook, YouTube, Instagram en LinkedIn doen. We denken daarnaast steeds meer mee over de website van Erasmus zelf en doen naast doelgroeponderzoek ook veel verschillende A/B testen om campagnes en websitegedrag te verbeteren.

Ontdek meer
2904_HSLeiden4

Hogeschool Leiden

In het laatste jaar van de middelbare school sta je voor een belangrijke keuze: het kiezen van de juiste vervolgopleiding. Aan open dagen geen gebrek, maar hoe maak je als hogeschool het onderscheid? Hogeschool Leiden koos voor een online marketing-campagne. Met Google AdWords, remarketing, social advertising en e-mailmarketing bereikten ze de aanstormende talenten.

Ontdek meer
2504_Reedbusiness4

Reed Business

Voor verschillende onderdelen van Reed Business optimaliseren wij de online vindbaarheid. En met succes. Door een uitgebreid SEO-traject is het aantal bezoekers vanuit zoekmachines substantieel gestegen.

Ontdek meer
2504_BelCompany3

Belcompany

In 2013 was BelCompany hard op zoek naar nieuwe verkopers en filiaalmanagers. En die vind je niet met een personeelsadvertentie in de krant. Hoe wel? Via Google. Met de door ons opgezette AdWords-campagne zijn de kosten per sollicitatie zijn meer dan gehalveerd en is het aantal recruitment-kanalen sterk teruggebracht. En dat niet alleen: het leverde ons ook een nominatie voor een European Search Award 2013 op!

Ontdek meer
hr_case-overview

Hogeschool Rotterdam

We kennen de baby boomers (Generation X), de Millennials (a.k.a. generation X), maar het is tijd om de pijlen te richten op Generation Z, de nieuwe generatie studenten van 16 tot 19 jaar. Zeker voor een instelling als Hogeschool Rotterdam. Het was tevens startpunt voor een samenwerking tussen full service digital agency TamTam en online marketing agency Expand Online.

Ontdek meer
Naamloos-1

Cosmo Kappers

Het verkeer vanuit Google AdWords werd naar specifieke campagnelandingspagina’s gestuurd, waar (alleen) nieuwe klanten een kortingsvoucher van €10 konden downloaden om te gebruiken in een kapsalon naar keuze.

Ontdek meer
1404_MarliesDekkers

marlies dekkers

Wij werken al bijna vier jaar samen met marlies dekkers. In die tijd maakte het lingeriemerk een doorstart en verschoof de focus van offline retail naar online retail. Daarmee werd online zicht- en vindbaarheid nog belangrijker. Wij adviseren onze stadsgenoot op het gebied van SEO en SEA en bepalen samen de strategie.

Ontdek meer