NL / EN

Open

Achmea

Er zijn in Nederland ruim 10 miljoen klanten die een verzekering hebben bij Achmea of één van haar Nederlandse merken. Achmea en Expand Online werken samen om Achmea als de beste werkgever te profileren. Binnen de campagne staat online recruitment en arbeidsmarktcommunicatie centraal. Niet alleen wordt er gewerkt aan het vergroten van de zichtbaarheid van Achmea als werkgever, ook is er nog beter inzicht in kwantiteit én kwaliteit van mogelijke kandidaten.

Ontdek meer

Justdiggit

In de week van de Amerikaanse verkiezingen bereikte het zoekwoord ‘climate change’ een toppunt in Nederland (bron: Google Trends). In vijf jaar tijd is de interesse (of zorg?) niet zo groot geweest. En terecht, ons klimaat verandert en dat heeft een flinke impact. Hoe kunnen we dit proces omdraaien met een duurzame oplossing? Justdiggit heeft het antwoord: vegetatie.

Expand Online verzorgde de deelname aan het Google Grants Pro programma voor Justdiggit. Daarmee creëren we onbetaald wereldwijde aandacht en goede vindbaarheid in de Google-zoekmachine in verschillende talen voor Justdiggit.

Ontdek meer
TomTom

TomTom

Elke dag rekenen miljoenen mensen over de hele wereld op TomTom, hét bedrijf wat groot is geworden met navigatieapparatuur voor auto’s. Online zichtbaarheid op verschillende media is een belangrijk onderdeel om een plek te claimen in de meer dan 25 landen waar TomTom werkzaam is. Daarnaast is met de TomTom-sporthorloges een compleet nieuwe markt aangeboord.

Reden genoeg om een strategisch partnership aan te gaan met online marketingbureau Expand Online (part of Dept). In de afgelopen twee jaar zijn er flinke stappen gezet op het gebied van online media strategie, media inkoop en meetbaarheid. Het resultaat? De opbrengst van de campagnes is vervijfvoudigd!

Ontdek meer

Erasmus Universiteit Rotterdam

Wat 5 jaar geleden begon met samenwerkingen op het gebied van SEA met de RSM en ESAA, mondde 3 jaar later uit in het winnen van de online marketing aanbesteding van de gehele Erasmus Universiteit Rotterdam. En dat houdt in dat we nu SEO, web analytics projecten en campagnes voor Facebook, YouTube, Instagram en LinkedIn doen. We denken daarnaast steeds meer mee over de website van Erasmus zelf en doen naast doelgroeponderzoek ook veel verschillende A/B testen om campagnes en websitegedrag te verbeteren.

Ontdek meer

Cognizant

Cognizant heeft 255.800 medewerkers, een jaaromzet van 12 miljard dollar en is een van de snelst groeiende bedrijven ter wereld. Wij helpen ze met het online identificeren en bereiken van de doelgroep en het vergroten van de brand awareness.

Ontdek meer

Vacanceselect

Met één klik op de knop je droomvakantie boeken. Het geheim ligt volgens ons in relevante advertenties gecombineerd met persoonlijke landingspagina’s. Of je nu gaat voor een Franse camping, of een avontuurlijke kampeerreis in Noorwegen. Een case over smart data, voice search en machine learning; met 31% omzetstijging als resultaat.

Ontdek meer

Hogeschool Leiden

In het laatste jaar van de middelbare school sta je voor een belangrijke keuze: het kiezen van de juiste vervolgopleiding. Aan open dagen geen gebrek, maar hoe maak je als hogeschool het onderscheid? Hogeschool Leiden koos voor een online marketing-campagne. Met Google AdWords, remarketing, social advertising en e-mailmarketing bereikten ze de aanstormende talenten.

Ontdek meer

Hogeschool Rotterdam

We kennen de baby boomers (Generation X), de Millennials (a.k.a. Generation Y), maar het is tijd om de pijlen te richten op Generation Z, de nieuwe generatie studenten van 16 tot 19 jaar. Zeker voor een instelling als Hogeschool Rotterdam. Het was tevens startpunt voor een samenwerking tussen full service digital agency TamTam en online marketing agency Expand Online.

Ontdek meer

Cosmo Kappers

Het verkeer vanuit Google AdWords werd naar specifieke campagnelandingspagina’s gestuurd, waar (alleen) nieuwe klanten een kortingsvoucher van €10 konden downloaden om te gebruiken in een kapsalon naar keuze.

Ontdek meer

marlies dekkers

Wij werken al bijna vier jaar samen met marlies dekkers. In die tijd maakte het lingeriemerk een doorstart en verschoof de focus van offline retail naar online retail. Daarmee werd online zicht- en vindbaarheid nog belangrijker. Wij adviseren onze stadsgenoot op het gebied van SEO en SEA en bepalen samen de strategie.

Ontdek meer